SERWIS
SERWIS
Zapraszamy do korzystania z
profesjonalnie wyposażonego serwisu rowerowego wraz z wykwalifikowanymi i
doświadczonymi mechanikami.
W naszym serwisie mogą Państwo zostawić
rower mając pewność, że znajduje się on w odpowiednich rękach i że
dołożymy wszelkich starań, aby usługa spełniała Państwa oczekiwania.
Co nas wyróżnia w stosunku do innych serwisów rowerowych :
Przede wszystkim zajmujemy się serwisem wszystkich typów rowerów.
-
specjalizujemy się w naprawie rowerów miejskich - m.in naprawą piast
biegowych ( posiadamy 95% części zamiennych do większości popularnych
piast shimano , sram , sturmay archer ) .
- naprawą rowerów typu BMX - posiadamy setki części dedykowanych do tych rowerów
- w rowerach MTB zajmujemy się także naprawą hamulców hydraulicznych oraz widelców amortyzowanych
- jedną z naszych specjalizacji jest także naprawa kół , począwszy od łożyskowania piast , centrowania , przeplotu po wymianę obręczy.
- zajmujemy się także serwisem systemów bezdętkowych (tubeless)
- jesteśmy również autoryzowanym serwisem rowerów ze wspomaganiem firmy Giant .
Oferujemy między innymi :
- przeglądy :
- zerowe "0" - pierwszy obowiązkowy przegląd w rowerze
- podstawowe
- rozszerzone
- naprawa kół :
- centrowanie
- przeplatanie
-naprawa łożyskowania
- serwis piast wielobiegowych w tym piast 3, 5, 7, 8 i 11 biegowych
- serwis systemów bezdętkowych (tubeless)
- wymianę uszkodzonych elementów
- regulację hamulców mechanicznych oraz odpowietrzanie hamulców hydraulicznych
- pełne przeglądy amortyzatorów przednich
- naprawę i wymianę układu napędowego
- składanie rowerów na indywidualne zamówienie i wiele innych usług
*Zajmujemy się również wyceną rowerów po wypadkowych
*Serwisujemy wszystkie rowery , te kupione u nas jak i również te zakupione w innych sklepach rowerowych .
*Rowery kupione w naszych sklepach posiadają 2 letnią gwarancję
*Posiadamy również możliwość znakowania rowerów , zabezpieczając go tym samym przed kradzieżą .REGULAMIN SERWISU ROWEROWEGO
Regulamin serwisu rowerowego
Rower oddawany do serwisu powinien być względnie czysty, w przypadku gdy jego stan nie pozwala na wykonywanie czynności serwisowych zostaje doliczona opłata w wysokości 10zł
Wszystkie rowery zakupione w naszym sklepie serwisujemy bezpłatnie po okazaniu karty gwarancyjnej
Całkowity koszt naprawy obejmuje koszt usługi serwisowej oraz koszt użytych części. Ceny usług serwisowych podane w cenniku nie zawierają kosztów użytych części.
Wstępny koszt naprawy podawany podczas przyjmowania roweru i wstępnych oględzin jest wielkością orientacyjną. Cena ta może ulec zmianie w trakcie naprawy, w przypadku wykrycia dodatkowych usterek lub konieczności wymiany elementów eksploatacyjnych (klocki hamulcowe, linki, pancerze).
W przypadku znacznej zmiany wstępnej ceny naprawy Klient zostanie o tym poinformowany oraz ma prawo do podjęcia decyzji w sprawie ponoszenia dodatkowych kosztów.
W przypadku drobnej zmiany wstępnej ceny (do 30 zł) naprawy Klient nie zostanie poinformowany, a konieczne czynności naprawcze zostaną wykonane automatycznie.
W przypadku rezygnacji z dalszej naprawy roweru lub innego sprzętu przed jej zakończeniem klient uiszcza opłatę za wykonane usługi serwisowej i użyte części do chwili rezygnacji.
Klient zobowiązany jest do odebrania roweru w wyznaczonym wcześniej terminie. Po przekroczeniu 7 dni od daty odbioru naliczana jest dodatkowa opłata za przechowywanie roweru lub innego sprzętu w wysokości 2zł za każdy kolejny dzień.
W przypadku braku ustalenia terminu odbioru roweru Klient zostanie o nim poinformowany w trakcie lub po zakończeniu napraw.
W przypadku braku możliwości odebrania roweru w wyznaczonym terminie prosimy o kontakt.
Jeżeli zlecona naprawa nie zostanie wykonana z powodu braku potrzebnych części Klient zostanie o tym poinformowany oraz wyznaczony zostanie dalszy termin odbioru.
Mianem terminu odbioru towaru (roweru lub innego sprzętu) określa się datę zakończenia prac naprawczych.
Rozpatrywanie reklamacji możliwe jest wyłącznie po okazaniu paragonu lub faktury wystawionej przez nasz serwis.
Serwis udziela gwarancji na wykonaną usługę, co oznacza zobowiązanie do wykonania nieodpłatnej korekty w przypadkach zawinionych przez nasz personel.
Serwis nie wypożycza narzędzi.
Nie odebranie sprzętu w ciągu 6 miesięcy od daty przyjęcia do naprawy zgodnie z art.180 K.C. w związku z art.60 K.C., serwis potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony i w dalszej kolejności zostanie przez serwis zutylizowany.
Ceny serwisu obowiązują przy zakupie części w naszym sklepie. W przypadku gdy klient dostarcza własne części, cena usługi może się zwiększyć do 50% ceny uzgodnionej. Jest to związane z koniecznością oględzin stanu dostarczonego towaru, możliwymi utrudnieniami w montażu ze względu na jego jakość oraz koniecznością dodatkowego zapoznania się z szczegółami prawidłowego montażu i instrukcją obsługi. W przypadku gdy dostarczona część po zamontowaniu okaże się uszkodzona lub wadliwa klient płaci uzgodnioną cenę za usługę montażu oraz dodatkowo za ewentualny jej demontaż.